Skip to main content

BLOG

Πώς βοηθάει η σωματική άσκηση στην διάθεσή μας;

Η ζωή στην πόλη και οι ρυθμοί της καθημερινότητας έχουν συχνά ως συνέπεια το ψυχολογικό στρες και αυτό με την σειρά […]

Πώς βοηθάει η σωματική άσκηση στην διάθεσή μας;

Η ζωή στην πόλη και οι ρυθμοί της καθημερινότητας έχουν συχνά ως συνέπεια το ψυχολογικό στρες και αυτό με την σειρά του αποτελεί σημαντικό παράγοντα κινδύνου για πολλές ασθένειες.

Ακόμη, έχει αποδειχθεί πως η συνεχιζόμενη αρνητική συναισθηματική φόρτιση συμβάλλει στην ανάπτυξη χρόνιου πόνου.


Τελικά η συμβολή της σωματικής άσκησης στην ψυχική υγεία είναι μύθος; 

Όχι μόνο δεν είναι μύθος, αλλά πολλές μελέτες έχουν δείξει πως η σωματική άσκηση επιδρά σημαντικά στην βελτίωσή της.

Έχει αποδειχθεί ότι η έντονη σωματική άσκηση 3 με 5 φορές την εβδομάδα από 45 λεπτά περίπου μειώνει σε μεγάλο βαθμό το στρες και την αρνητική ψυχική διάθεση. 


Πιο συγκεκριμένα, με την γυμναστική απελευθερώνονται οι ενδορφίνες, οι ορμόνες που μας προκαλούν τα αισθήματα ευτυχίας και ευφορίας, καταπολεμώντας έτσι την κατάθλιψη και τις αγχώδεις διαταραχές.  
Ταυτόχρονα, αυξάνεται και η διάθεση για δημιουργικότητα και παραγωγικότητα. 

Με την γυμναστική βέβαια, βελτιώνεται και η εμφανισιακή μας εικόνα ως προς το σωματικό λίπος και την μυική μάζα, γεγονός που ενισχύει κατά πολύ την αυτοπεποίθησή μας. 

Ακόμη, με την γυμναστική παράγονται στον εγκέφαλο φυσικές ουσίες που βελτιώνουν σε μεγάλο βαθμό τη μνήμη, τη σκέψη και τη μάθηση.

Τέλος, αν υποφέρεις από αϋπνίες η γυμναστική βοηθάει και σε αυτόν τον τομέα, καθώς η προπόνηση 5-6 ώρες πριν κοιμηθείς θα σε χαλαρώσει. 

Πάρε λοιπόν μια ανάσα από το άγχος και το στρες και βάλε την γυμναστική στην καθημερινότητά σου!

Θέσε μικρούς και ρεαλιστικούς στόχους στην αρχή, αυξάνοντας σταδιακά τον βαθμό δυσκολίας και θα δεις ότι θα αποκτήσεις μια πιο ήρεμη και γεμάτη ενέργεια καθημερινότητα!

Απόλαυσε την προπόνησή σου και την συναισθηματική αποφόρτιση που σου προσφέρει και απόβαλε το στρες μέσω της γυμναστικής!

No Comments yet!

Your Email address will not be published.